Najpierw była galeria. Potem galeria + newsy. To teraz do 3 razy sztuka, tym razem w formie bloga ; ) Niby mógłbym rozpocząc ten cały bajzel jakimś ciekawym wstępem – ale skoro głównym tematem mają być zdjęcia, niech tak będzie. Mało słów dużo obrazów. Ogólnie w zamiarach mam co pare dni na bierząca wrzucać, z dnia na dzień to co udało mi sie sfotografować, może czasem jakiś wpis sytuacyjny? Kto wie : )

Dobra koniec głupot czas na zdjęcia. 1kwietnia miałem okazje zabawić się troche w fotografie studyjną (wielkie dzięki dla właściciela lokalu przy Prymasowskiej 17g za uzyczenie sprzetu, tak btw. facet robi genialne zdjęcia – szczerze go polecam), wielkie podziękowanie także dla modelki – dzięki Roma ; ) Szkoda tylko, że miałem mało czasu na zabawe : )

Oglądaj dalej →