Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/platne/radekbiernat/public_html/blog/wp-content/themes/smooth/archive.php on line 14

Úlfbjornsfélag – Ethnosfera

Drużyna wczesnośredniowieczna Úlfbjornsfélag – pręznie działająca skierniewicka grupa pasjonatów wcielających się w postacie Słowian oraz Wikingów. Pare zdjęć z Ethnosfery na której sie pojawili

Oglądaj dalej →


Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/platne/radekbiernat/public_html/blog/wp-content/themes/smooth/archive.php on line 14

Ethnosfera 2009

21 czerwca roku pańskiego 2009 – Europejski Festiwal Muzyki Folk i Etno „Ethnosfera”. Szkoda, że w tym roku to ani festiwal, ani europejski. Tak samo szkoda, że nie nad zalewem. Mimo tego i negatywnego nastawienia na starcie, jestem pozytywnie zaskoczony – ale to chyba głównie dzięki Żywiołakowi.

W ubiegłych latach, gdy festiwal jeszcze był festiwalem grało kilkanaście zespołow z Polski, Czech, Słowacji ogólnie Europy. W tym roku – 4 zespoły, 2 lokalne, 2 gwiazdy

Co do gwiazd – na dzień dobry Bracia Gwiazda, 2 facetów z Żyrardowa, jeden gra na akordeonie, drugi na  łyżkach. Może zabawnie troche to brzmi, jednak na żywo nawet fajnie to wygląda ;]

Oglądaj dalej →


Warning: Use of undefined constant getILikeThis - assumed 'getILikeThis' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/platne/radekbiernat/public_html/blog/wp-content/themes/smooth/archive.php on line 14

Jeszcze żyje

Hehe, wakacje, więcej czasu, więcej zdjęc – taa akurat. Widać po blogu. Mimo braku konkretnego materiału pare zdjęć się zrobiło. Dobra koniec głupot, pare zdjęć:

Oglądaj dalej →